marți, 27 martie 2012

Fursecuri fluturasi


Cu o floare nu se face primavara. Dar cu 50 de fluturasi?!! Am profitat de faptul ca ieri mi-am imbogatit numarul de jucarii pentru bucatarie cu  niste forme dragute pentru fursecuri si am zis ca e musai sa le pun la munca. Azi am folosit doar fluturasul. 

Ingrediente (pentru 50 de fluturasi):
  • 100 g zahar
  • 1 ou
  • 1 praf de sare
  • 100 g iaurt
  • 100 g unt la temperatura camerei
  • 1/2 plic praf de copt
  • 1 plic de budinca - eu am folosit cu gust de ciocolata
  • 270 g faina alba


Intr-un bol am amestecat oul, zaharul si praful de sare pana ce s-a dizolvat zaharul. Am adaugat iaurtul si apoi untul si am amestecat bine. Am pus apoi praful de copt, praful de budinca si la final am adaugat treptat si faina. Am framantat bine, pana ce am obtinut o coca moale si nelipicioasa. Am luat aluatul si l-am invelit in folie alimentara. Apoi l-am dat la frigider pentru jumatate de ora.




Am incins cuptorul la 180 de grade si m-am apucat de intins aluatul cu sucitorul pana am obtinut o foaie groasa cam de 4 mm. Am decupat fluturasii pe care i-am asezat in tava acoperita cu hartie de copt si am dat totul la cuptor pentru 20 de minute. 



Dupa ce s-au racit, am uns fursecurile cu glazura de zahar pudra si zeama de lamaie si am presarat bombonele colorate. Le-am lasat vreo 2 ore in pace, sa aibe timp glazura sa se intareasca. Nu mai adaug decat ca sunt excelente alaturi de o cafea (sau un pahar de lapte, de ce nu?!).


Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu