marți, 27 martie 2012

Aripioare de pui marinate in iaurt


Mi-era pofta de niste aripioare de pui, suculente si usor picante. Si cum in ultima vreme am tot experimentat eu cum ii cu marinarea asta, m-am gandit ca nu strica sa mai incerc o data. Vazusem eu, mai demult, la tv, o reteta cu pui marinat in iaurt si fistic. Am zis ca nu e cazul sa ma aventurez asa de mult si m-am oprit la marinatul in iaurt.

Ingrediente (pentru 4-5 portii):
  • 10 aripioare de pui spalate si curatate (eu nu le-am mai taiat varfurile)
  • 120 g iaurt
  • 60 ml sos de soia light
  • condimente: 1 lingurita de sare si cate 1/2 lingurita de piper, curry, ghimbir, nucsoara, cimbru
Am inceput prin a amesteca bine iaurtul su sosul de soia, apoi am adaugat condimentele. 

Am inceput sa ung fiecare aripioara in parte cu sosul format. Le-am asezat pe toate intr-un vas si le-am lasat la frigider pentru 4 ore.

Am incins cuptorul la 180 de grade si apoi am asezat aripioarele pe gratarul cuptorului, avand grija sa pun o tava dedesubt. 45 de minute au fost suficiente pentru puiul meu.





Le-am servit cu cartofi copti si mujdei de usturoi cu smantana si iaurt. Simplu, nu? :)



Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu