miercuri, 9 mai 2012

Supa-crema de morcov cu dovlecel


Foarte usor se face supica asta. Este nevoie doar de 1 morcov mediu si 1 dovlecel micut-micut... si vreo 3-400 ml apa. 

Am curatat si taiat in cuburi morcovul. Dovlecelul, l-am folosit asa: in prima zi am facut supa cu 1/3 de dovlecel - asta a insemnat vreo 8 cubulete, a doua zi cu 2/3 si a treia zi cu un dovlecel intreg.

Am pus apa intr-o oala la foc si am adaugat legumele. Dupa ce a inceput sa fiarba, am dat flacara la minim si am lasat supica sa fiarba domol vreo jumatate de ora. Apoi am scos doar legumele si le-am pasat cu blenderul. Am adaugat pasta obtinuta inapoi in oala cu apa, a mai dat 2-3 clocote si am stins focul. 

Supa obtinuta am dat-o prin strecuratoarea marunta si asta a fost tot :)!

Pofta mare la bebei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu