luni, 9 aprilie 2012

Mini-eclere cu cascaval


Tot testand eu la retete, in cautarea meniului de anul acesta pentru sarbatorile de Paste, am ajuns sa fac si aceste mini-eclere cu cascaval. Nu mai spun decat ca sunt super gustoase, ca s-au terminat de mancat intr-o clipa si ca ar trebui sa le fac mai des :).

Ingrediente (pentru 20 mini-eclere):
  • 2 oua
  • 60 g cascaval ras pe razatoarea mica (50 g pentru aluat, 10 g pentru presarat)
  • 110 ml apa in care am dizolvat 1/2 lingurita de sare
  • 60 ml ulei (sau unt)
  • 75 g faina


Am incins cuptorul la 220 grade si m-am apucat de treaba. Inceputul e simplu: am pus pe foc, intr-o oala, apa si uleiul si le-am adus la temperatura de fierbere. Atentie ca sare uleiul! Cand au dat in clocot am tras vasul de pe aragaz si am turnat toata faina inauntru. Am amestecat energic pana am incorporat toata faina - circa 1-2 minute, nu mai mult.

Am spart un ou si l-am adaugat in compozitie, apoi am amestecat pana s-a incorporat bine. Am adaugat cele 50 g cascaval ras, am amestecat bine, si am adaugat si ultimul ou - normal, am amestecat si dupa el. Am obtinut o compozitie moale cu care am umplut posul de patiserie. Apoi, pe o hartie de copt aflata deja in tava, am format cele 20 de gogosele. Am presarat cascaval ras pe fiecare din ele si am dat tava la cuptor.


Dupa 15 minute am scos tava si am taiat in doua fiecare bucatica in parte. Le-am taiat asa fierbinti, ca sa nu crape crusta de de-asupra.



Mini-eclerele le-am umplut cu crema de branza cu ceapa verde si cu pasta de ton. Un deliciu! Dar sunt grozave si asa simple, servite alaturi de o bere.












Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu